Nee, dit hoeft niet. Je kunt op de volgende twee manieren een artikel retour sturen.
- Terugsturen via DHL:
STAP 1: Doe het product dat je wilt retourneren in de doos (liefst in de originele Douglas-doos);
STAP 2: Vul het door jou ontvangen retourformulier in;
STAP 3: Voeg dit formulier toe en plak de doos goed dicht;
STAP 4: Ga met het pakket naar een DHL ServicePoint (tip: controleer altijd goed of retourneren wel een optie is bij de ServicePoint van je keuze. Dit staat per locatie vermeld onder het kopje 'Services');
De DHL-medewerker zal het retourlabel voor op de doos printen en het pakket kosteloos naar ons retourneren. Bij het afgeven van de retourzending ontvang je altijd een retourbewijs. Bewaar dit goed om de status van de retourzending te kunnen checken. Normaal gesproken duurt het enkele werkdagen voordat je retourzending arriveert in ons magazijn. Zodra je retourzending verwerkt is, krijg je van ons een mailtje.
- Terugbrengen naar een Douglas-store:
STAP 1: Doe het product dat je wilt retourneren in de doos (liefst in de originele Douglas-doos);
STAP 2: Print* je factuur (die heb je per e-mail ontvangen) en neem deze mee. Zonder factuur kunnen we je retour NIET in behandeling nemen;
STAP 3: Vul dit formulier in en neem het mee;
STAP 4: Ga met je pakket naar een van onze Douglas-stores. Vind hier jouw favoriete store: douglas.shop/storefinder.
* Heb je geen printer? Dan raden we je aan om je bestelling via DHL terug te sturen.
Let op: kies je ervoor om op een andere manier te retourneren? Dan zijn de kosten en risico’s voor jou en draag je zelf de volledige verantwoordelijkheid.