Een online bestelling kun je kosteloos retourneren binnen 14 dagen. Je hoeft je retour niet online aan te melden. Zodra we je pakketje verwerkt hebben, krijg je daarvan een bevestiging via mail. Retourneren doe je namelijk op een van de volgende twee manieren:
OPTIE 1: Terugsturen via DHL
STAP 1: Doe het product dat je wil retourneren in de doos (liefst in de originele Douglas-doos)
STAP 2: Vul het meegeleverde retourformulier in
STAP 3: Voeg dit retourformulier toe en plak de doos goed dicht
STAP 4: Ga met het pakket naar een DHL ServicePoint (tip: controleer altijd goed of retourneren wel een optie is bij de ServicePoint van je keuze. Dit staat per locatie vermeld onder het kopje ‘Services’)
De DHL-medewerker zal het retourlabel voor op de doos printen en het pakket kosteloos naar ons retourneren. Bij het afgeven van de retourzending ontvang je altijd een retourbewijs. Bewaar dit goed om de status van de retourzending te kunnen checken. Normaal gesproken duurt het enkele werkdagen voordat je retourzending in ons magazijn aankomt. Zodra je retourzending verwerkt is, krijg je van ons een mailtje.
OPTIE 2: Terugbrengen naar een Douglas-store
STAP 1: Doe het product dat je wil retourneren in de doos (liefst in de originele Douglas-doos)
STAP 2: Print* je factuur (die heb je via mail ontvangen) en neem deze mee. Zonder factuur kunnen we je retour NIET in behandeling nemen
STAP 3: Vul het meegeleverde retourformulier in en neem het mee
STAP 4: Ga met je pakket naar een van onze Douglas-stores. Vind de dichtstbijzijnde store in onze storefinder
* Heb je geen printer? Dan raden we je aan om je bestelling via DHL terug te sturen.
Let op: kies je ervoor om op een andere manier te retourneren? Dan zijn de kosten en risico’s voor jou en draag je zelf de volledige verantwoordelijkheid.