Ja, dit kan zeker. Voor artikelen met korting die je bij ons gekocht hebt, gelden dezelfde retourvoorwaarden als voor alle andere artikelen.
Kan ik artikelen met korting ook retourneren?
Ja, dit kan zeker. Voor artikelen met korting die je bij ons gekocht hebt, gelden dezelfde retourvoorwaarden als voor alle andere artikelen.
Kan ik een geopend product retourneren?
Ja, dit kan in veel gevallen (let op: binnen 14 dagen na ontvangst). Maak gebruik van het meegeleverde retourformulier en stuur het pakket naar ons retour.
Belangrijk: een groot gedeelte van ons assortiment bestaat uit hygiënegoederen. Die worden na opening en/of gebruik niet meer retour genomen. Neem contact op met onze klantenservice als je hier nog vragen over hebt. Mail in dat geval naar klantenservice@douglas.nl met als mailonderwerp ‘Hygiëne’.
Kan ik ook een product retourneren dat ik in een Douglas-store gekocht heb?
Ja, ga binnen 14 dagen na aankoop met je product én je aankoopbewijs (kassabon) naar de store.
Het ligt aan de staat van het geopende product wat de oplossing is die we je kunnen bieden. Bijvoorbeeld dat we je het volledige aankoopbedrag terugbetalen of dat je het product mag omruilen tegen een ander product van vergelijkbare waarde. Bij de beoordeling hiervan is het de store manager die beslist.
Hoe werkt het recyclen van oude apparaten (oud-voor-nieuw-regeling)?
Als je bij Douglas een elektr(on)isch apparaat koopt, dan mag je gratis een gelijkwaardig afgedankt apparaat naar ons retourneren. Dat heet de oud-voor-nieuw-regeling. Dit geldt zowel voor onze eigen producten als voor producten van Douglas-partners. Alles wat je daarover moet weten, vind je op douglas.nl/nl/cp/recycle/help-recycle.
Wat is de retourtermijn?
Producten kunnen binnen 14 werkdagen kosteloos naar ons worden geretourneerd. Zodra we je pakketje verwerkt hebben, krijg je daarvan een bevestiging per mail.
Kan ik mijn online aankoop ruilen?
Nee, dit kan helaas niet. Natuurlijk is het wel mogelijk om een ontvangen product te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.
Krijg ik mijn ingeleverde Beauty Points terug als ik (een deel) van mijn bestelling retourneer?
Ja, deze Beauty Points krijg je terug. Neem contact met ons op zodra je de terugbetaling hebt ontvangen door te mailen naar klantenservice@douglas.nl. Het best kun je ons mailen met als onderwerp ‘Beauty Points terugstorten na retour’. Dan zorgen wij ervoor dat je Beauty Points worden teruggestort.
Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.