Gratis verzending vanaf €25,- | Kies 2 samples | Gratis retourneren
Christmas Shopping | Shop nu met 15%* op ALLES & 20%* op ALLE geuren en geursets! 

BETALING MISLUKT OF GEWEIGERD

Vanwege een vertraging bij DHL wordt een aantal pakketten mogelijk een dag later bezorgd dan eerder aangegeven. Houd je Track-en-Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

Stap 3/3

Wat moet ik doen als mijn betaling is mislukt of geweigerd?

Mislukt
Heb je het ook al in een andere browser geprobeerd? Mocht het dan nog steeds niet lukken, neem dan contact met ons op door een mail te sturen naar klantenservice@douglas.nl. 

Geweigerd
Waarom de betaling precies is afgewezen, mogen we vanwege privacy helaas niet met je delen. Veelvoorkomende redenen zijn: 

- Te laag saldo op de bankrekening/creditcard
- Een verlopen creditcard 

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Betaling mislukt of geweigerd".

Dit hebben we nodig:
• Korte omschrijving van het probleem
• Betaalmethode

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijk te maken klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m zaterdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zondag: gesloten
Dinsdag 24 en dinsdag 31 december zijn we tot 16.00 bereikbaar.