Gratis verzending vanaf €25,- | Kies 2 samples | Gratis retourneren
Christmas Shopping | Shop nu met 15%* op ALLES & 20%* op ALLE geuren en geursets! 

PARTNERBESTELLING DEFECT OF GEOPEND

Vanwege een vertraging bij DHL wordt een aantal pakketten mogelijk een dag later bezorgd dan eerder aangegeven. Houd je Track-en-Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

Stap 3/3

Wat als ik een defect, geopend of een product met een verstreken houdbaarheidsdatum heb ontvangen?

Defect of geopend
Stuur een mail naar klantenservice@douglas.nl met als mailonderwerp ‘Defect/geopend partnerproduct’. Zorg ervoor dat de volgende informatie altijd duidelijk in je mail staat: 

- Het bestelnummer
- Een duidelijke beschrijving van de beschadiging of het defect aan het product
- Één of meerdere foto’s of video's van de staat waarin je jouw bestelling of product hebt ontvangen. Zo kun je het defect of de schade aantonen

Na ontvangst van het beeldmateriaal bieden wij je zo spoedig mogelijk een passende oplossing. Zodra we nieuws hebben, laten we je dit meteen weten. 

Verstreken houdbaarheidsdatum
De bestelling is verzonden door een Douglas-partner. De beste oplossing is om het product te retourneren met een duidelijke vermelding van de klacht op het meegeleverde retourformulier. Het desbetreffende product kan kosteloos worden geretourneerd met het meegeleverde retourlabel. 

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Partnerbestelling defect of geopend".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Foto van het defecte artikel
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijk te maken klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m zaterdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zondag: gesloten
Dinsdag 24 en dinsdag 31 december zijn we tot 16.00 bereikbaar.