Gratis verzending vanaf €25,- | Kies 2 samples | Gratis retourneren

OVERIGE VRAGEN GIFTCARD

Stap 3/3

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een bestelling wil retourneren die (deels) betaald is met een Douglas Giftcard?

Dan ontvang je het bedrag retour in de vorm van een digitale Douglas Giftcard. Je ontvangt twee aparte mails van ons op het door jou opgegeven e-mailadres. In de eerste mail zit een pdf-bestand in de bijlage met je giftcardnummer. In de tweede mail zit een pdf-bestand in de bijlage met je pincode. Deze twee gegevens heb je nodig om je giftcard te verzilveren. Je ontvangt beide mails binnen 3-5 werkdagen.

Kan ik tijdens een betaling besluiten om toch geen giftcard toe te voegen?

Ja, zeker! Je kunt jouw Douglas Giftcard gemakkelijk uit het winkelmandje verwijderen. Dit kan zo lang je je bestelling nog niet definitief bevestigd hebt.

Kan ik een Douglas Giftcard bestellen en betalen met een andere Douglas Giftcard?

Nee, dit is niet mogelijk.

Kan ik mijn Douglas Giftcard gebruiken in andere landen dan Nederland?

Nee helaas is dit niet mogelijk. De Douglas Giftcard is alleen te gebruiken in het land waar de giftcard is aangeschaft.

Ik heb een suggestie, compliment of klacht.

Dan horen we graag van je! Stuur ons even een e-mail of bel onze klantenservice als je echt dringend antwoord nodig hebt.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Overige vragen Giftcard".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer van de giftcard
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten