Gratis verzending vanaf €25,- | Kies 2 samples | Gratis retourneren
Christmas Shopping | Shop nu met 15%* op ALLES & 20%* op ALLE geuren en geursets! 

HOE WERKT BESTELLEN BIJ DOUGLAS?

Vanwege een vertraging bij DHL wordt een aantal pakketten mogelijk een dag later bezorgd dan eerder aangegeven. Houd je Track-en-Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

Stap 3/3

Hoe plaats ik een bestelling?

Shop je op douglas.nl?
Dat kan op je mobiel, tablet of computer. Op je computer vind je het menu bovenaan. Op je mobiel of tablet vind je het menu links bovenaan. Tik/klik hierop en zoek tussen categorieën of merken. Gebruik daarna de specifieke filters om precies te vinden wat je zoekt. Voeg de gewenste product(en) toe aan je winkelmandje. Klaar met shoppen? Ga dan naar je winkelmandje en reken daar af.

Shop je in de Douglas-app?
Ook in onze Douglas-app (beschikbaar voor Android en iOS, te gebruiken op mobiel en tablet) plaats je eenvoudig een bestelling. Tik op het vergrootglas-icoontje (in het menu onderaan) en zoek tussen categorieën of merken. Gebruik daarna de specifieke filters om precies te vinden wat je zoekt. Voeg de gewenste product(en) toe aan je winkelmandje. Klaar met shoppen? Ga dan naar je winkelmandje en reken daar af.

Voor een juiste afhandeling van je bestelling hebben we altijd de volgende info van je nodig:

- Voor- en achternaam
- Postcode en huisnummer (straatnaam en woonplaats worden automatisch aangevuld)
- Geslacht
- E-mailadres
- Geboortedatum en telefoonnummer (optioneel)

Als je je geboortedatum hebt opgegeven, gebruiken we die om je iedere verjaardag een cadeautje te sturen! Verder kunnen we jouw geboortedatum ook gebruiken om douglas.nl zo relevant mogelijk voor je te maken en te personaliseren waar mogelijk. Je leest hier meer over in ons Privacybeleid onder het kopje ‘3.3 Gegevensverwerking voor reclamedoeleinden‘.

Je telefoonnummer gebruiken we alleen bij vragen over je bestelling. Voor reclamedoeleinden zullen we je alleen bellen of sms’en als je hier expliciet toestemming voor hebt gegeven. Dit doe je in je Mijn Douglas-account onder het kopje ‘Mijn berichten’.

Waar vind ik een overzicht van mijn gekozen producten?

In het winkelmandje. Dit is een icoontje van een winkeltasje rechts bovenaan op onze website. Je ziet daar ook hoeveel producten je geselecteerd hebt. Klik op het icoontje om door te gaan naar het volledige winkelmandje met alle bestelopties.

Hoe kies ik een ander afleveradres dan het factuuradres?

Wil je je bestelling graag naar een ander adres versturen? Bijvoorbeeld bij een cadeautje voor iemand anders?

Kies dan bij het kopje ' Bezorgadres' voor de optie ' Nieuw bezorgadres'. Er opent dan een nieuw formulier. Hier kun je het adres van de ontvanger invullen. We bezorgen je bestelling daar dan speciaal voor jou als bedrijf. Wij sturen in dat geval geen factuur mee, maar een afleverbewijs en een retourformulier.

Tip: Ben je al bij Douglas geregistreerd én ingelogd? Dan heb je de extra optie om direct een afleveradres uit je persoonlijke adresboek te kiezen.

Het product dat ik wil bestellen is uitverkocht. Wat nu?

Vanwege populariteit en aantrekkelijke prijzen kunnen onze beautyproducten soms sneller uitverkocht raken dan dat je van ons gewend bent. Gelukkig wordt onze online voorraad regelmatig aangevuld. Probeer het dus op een later moment zeker nog eens.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Ja, dit kan zeker. Maar let wel op: bestel je vanuit het buitenland op douglas.nl? Dan kan je bestelling alleen op een adres in Nederland worden bezorgd. Bestel je vanuit België? Ga dan naar douglas.be.

Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg tijdens of na het bestellen?

Tijdens het bestellen
Als eerste stap adviseren we het om het te proberen in een andere browser. Lukt het dan nog steeds niet? Om je het snelst te kunnen helpen, moeten we weten om welke foutmelding het gaat. Stuur een mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp ‘Foutmelding bestellen’ en geef een korte uitleg van het probleem en één of meerdere screenshots. Hierop moet duidelijk te zien zijn op welke pagina (URL) de foutmelding is verschenen. Vergeet ook niet om je e-mailadres te sturen. 

Na het bestellen
Heb je wel een orderbevestigingsmail gehad? Geen zorgen, dan is je bestelling waarschijnlijk gewoon goed doorgekomen. Check voor de zekerheid wel wat er in je orderbevestiging staat die we je gemaild hebben. Als je daar vragen over hebt, kun je ons altijd mailen. 

Wat moet ik doen als ik meerdere dezelfde artikelen in mijn winkelmandje wil plaatsen, maar dit niet lukt?

In principe levert Douglas alleen voor eigen gebruik. Daarom is er voor een aantal artikelen een maximum ingesteld dat je aan je winkelmandje kunt toevoegen. Wil je een hoger aantal bestellen dan mogelijk, omdat je bijvoorbeeld een bedrijf bent? In dat geval kun je een zakelijke bestelling plaatsen.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar "klantenservice@douglas.nl " met als onderwerp "Bestellen bij Douglas".

Dit hebben we nodig:
• Adresgegevens (indien je een order wilt plaatsen, maar dit niet lukt)
• Artikelnummer van het product dat je wilt bestellen
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.
Tip:
Om het je makkelijk te maken klik op "deze link "

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m zaterdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zondag: gesloten
Dinsdag 24 en dinsdag 31 december zijn we tot 16.00 bereikbaar.