Ook dit pas je gemakkelijk aan in je Mijn Douglas-omgeving. Log eerst in op je account.
- Wil je je bezorgadres aanpassen, bijvoorbeeld omdat je onlangs bent verhuisd? Ga dan naar het menu-item 'Mijn afleveradressen'. Hier kun je je standaard afleveradres wijzigen en eventueel nieuwe afleveradressen toevoegen.
- Wil je je correspondentieadres aanpassen? Dit is het adres waarop Douglas jou, mits je hier toestemming voor hebt gegeven, post stuurt (bijvoorbeeld persoonlijke aanbiedingen). Ga dan het menu-item 'Mijn gegevens' en wijzig je adres onder het kopje 'Factuuradres'. Als je wilt checken of de wijziging gelukt is, ga je naar het menu-item 'Mijn berichten'. Daar zie je als het goed is onder het kopje 'Adres' je gewijzigde correspondentieadres staan.
Kom je er toch niet helemaal uit? Geen zorgen: stuur even een mailtje naar klantenservice@douglas.nl (onderwerp: Adres wijzigen) en wij regelen het voor je.