Gratis verzending vanaf €25,- | Kies 2 samples | Gratis retourneren
Christmas Shopping | Shop nu met 15%* op ALLES & 20%* op ALLE geuren en geursets! 

RUILEN/RETOURNEREN IN STORE

Vanwege een vertraging bij DHL wordt een aantal pakketten mogelijk een dag later bezorgd dan eerder aangegeven. Houd je Track-en-Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

Stap 3/3

Kan ik mijn producten ruilen of retourneren in een Douglas store?

Ja, producten die je hebt gekocht in een store, via douglas.nl of in de Douglas-app kun je retourneren en/of ruilen in een van onze stores.

Retourneren aankoop in de store
Producten die je in een store gekocht hebt, kun je binnen 14 dagen in een van onze stores ruilen of retourneren.
Let op: zonder kassabon kunnen we jouw retour NIET in behandeling nemen.

Retourneren online aankoop
Producten die je online hebt besteld op douglas.nl of in de Douglas-app kun je ook binnen 14 dagen retourneren in een van onze stores. Let er wel op dat dit alleen mogelijk is voor Douglas-producten en niet voor producten die verzonden worden door onze partners.

Volg hiervoor onderstaande stappen:
STAP 1: Print* je factuur (die heb je per e-mail ontvangen) en neem deze mee. Zonder factuur kunnen we je retour NIET in behandeling nemen;
STAP 2: Vul het bijgevoegde retourformulier in en neem het mee;
STAP 3: Neem je producten mee naar een van onze stores. Vind hier jouw dichtstbijzijnde store: douglas.shop/storefinder.

* Heb je geen printer? Dan raden we je aan om je bestelling via DHL terug te sturen. Dit werkt zo:

STAP 1: Doe het product dat je wilt retourneren in de doos (liefst in de originele Douglas-doos);
STAP 2: Vul het door jou ontvangen retourformulier in;
STAP 3: Voeg dit formulier toe en plak de doos goed dicht;
STAP 4: Ga met het pakket naar een DHL ServicePoint (tip: controleer altijd goed of retourneren wel een optie is bij de ServicePoint van je keuze. Dit staat per locatie vermeld onder het kopje 'Services');

Let op: kies je ervoor om op een andere manier te retourneren? Dan zijn de kosten en risico’s voor jou en draag je zelf de volledige verantwoordelijkheid.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Ruilen/retourneren in store".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijk te maken, klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m zaterdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zondag: gesloten

Dinsdag 24 en dinsdag 31 december zijn we tot 16.00 bereikbaar.