Ja, producten die je hebt gekocht in een store, op douglas.nl of in de Douglas-app, kun je retourneren en/of ruilen in een van onze Douglas-stores.
Retourneren store-aankoop
Producten die je in een Douglas-store hebt gekocht, kun je binnen 14 dagen alléén in een van onze Douglas-stores ruilen of retourneren. Het ligt aan de staat van het geopende product wat de oplossing is die we je kunnen bieden. Bij de beoordeling hiervan is het de storemanager die beslist.
Let op: zonder kassabon kunnen we je retour NIET in behandeling nemen.
Retourneren online aankoop
Producten die je online hebt besteld op douglas.nl of in de Douglas-app kun je ook binnen 14 dagen retourneren in een van onze Douglas-stores. Let op: dat dit alleen mogelijk is voor Douglas-producten en NIET voor producten die verzonden worden door onze Douglas-partners.
Volg hiervoor onderstaande stappen:
STAP 1: Print* je factuur (die heb je via mail ontvangen) en neem deze mee. Zonder factuur kunnen we je retour NIET in behandeling nemen
STAP 2: Vul het meegeleverde retourformulier in en neem het mee
STAP 3: Neem je producten mee naar een van onze stores. Vind jouw dichtstbijzijnde store in onze storefinder
Het ligt aan de staat van het geopende product wat de oplossing is die we je kunnen bieden. Bij de beoordeling hiervan is het de storemanager die beslist.
* Heb je geen printer? Dan raden we je aan om je bestelling via DHL terug te sturen. Dit werkt zo:
STAP 1: Doe het product dat je wil retourneren in de doos (liefst in de originele Douglas-doos)
STAP 2: Vul het meegeleverde retourformulier in
STAP 3: Voeg dit formulier toe en plak de doos goed dicht
STAP 4: Retourneer het pakket bij een DHL ServicePoint: Controleer altijd goed of retourneren bij jouw DHL ServicePoint mogelijk is. Dit staat per locatie vermeld onder het kopje 'Services'
Let op: kies je ervoor om op een andere manier te retourneren? Dan zijn de kosten en risico’s voor jou en draag je zelf de volledige verantwoordelijkheid.