Gratis verzending vanaf €25,- | Kies 2 samples | Gratis retourneren
Christmas Shopping | Shop nu met 15%* op ALLES & 20%* op ALLE geuren en geursets! 

BEZORGING WIJZIGEN

Vanwege een vertraging bij DHL wordt een aantal pakketten mogelijk een dag later bezorgd dan eerder aangegeven. Houd je Track-en-Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

Stap 3/3

Kan ik de gegevens van mijn bestelling wijzigen?

Nee, maar binnen 7 minuten na het plaatsen van je bestelling kun je die gemakkelijk annuleren bij het menu-item 'Mijn bestellingen' in jouw klantomgeving. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling plaatsen. Binnen 5-10 dagen wordt je geld teruggestort.

Kom je er na 7 minuten achter dat je per ongeluk een onjuist product hebt besteld?

Dan kun je het best de bestelling weigeren zodra de bezorger voor je deur staat. Onze bezorgpartner DHL Parcel zal de bestelling dan kosteloos naar ons retourneren. Zodra we je retourzending ontvangen, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. De terugbetaling duurt 5-10 werkdagen. Wanneer er met een giftcard is betaald, ontvang je binnen 5-10 werkdagen een terugbetaling in de vorm van een PDF-giftcard per e-mail. In de tussentijd kun je het product bestellen dat je wel wilt ontvangen.

Kom je er na 7 minuten achter dat je per ongeluk een onjuist adres hebt ingevoerd?

Wacht dan tot je de Track-en-Trace-gegevens van de bestelling hebt ontvangen en tot de bestelling is overgedragen aan DHL. Dan kun je met je Track-en-Trace-gegevens en postcode namelijk kiezen voor de optie 'Iets anders afspreken'.

Lukt het niet om je bestelling op het onjuiste of aangepaste adres op te halen? Laat de bestelling dan bezorgen op een afhaalpunt. Je bestelling blijft daar 7 dagen liggen. Daarna wordt de bestelling weer naar ons geretourneerd. Zodra we die ontvangen, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. De terugbetaling duurt 5-10 werkdagen. Wanneer er met een giftcard is betaald, ontvang je binnen 5-10 werkdagen een terugbetaling in de vorm van een PDF-giftcard per e-mail. In de tussentijd kun je het product opnieuw bestellen en laten bezorgen op het juiste adres.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Bezorging wijzigen".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijker te maken, klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m zaterdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zondag: gesloten

Dinsdag 24 en dinsdag 31 december zijn we tot 16.00 bereikbaar.