Gratis verzending vanaf €25,- | Kies 2 samples | Gratis retourneren
Christmas Shopping | Shop nu met 15%* op ALLES & 20%* op ALLE geuren en geursets! 

BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN

Vanwege een vertraging bij DHL wordt een aantal pakketten mogelijk een dag later bezorgd dan eerder aangegeven. Houd je Track-en-Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

Stap 3/3

Kan ik de gegevens van mijn bestelling wijzigen?

Nee, maar binnen 7 minuten na het plaatsen van je bestelling kun je deze annuleren bij het menu-item 'Mijn bestellingen' in jouw Mijn Douglas-account. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling plaatsen. Binnen 3-5 dagen wordt je geld teruggestort. 

- Kom je er na 7 minuten achter dat je per ongeluk een onjuist product hebt besteld?
Weiger dan de bestelling zodra de bezorger voor je deur staat. Onze bezorgpartner DHL Parcel zal de bestelling dan kosteloos naar ons retourneren. Zodra we je retourzending ontvangen, krijg je van ons een bevestiging via mail. De terugbetaling duurt 3-5 werkdagen. Heb je met een Douglas Giftcard betaald? Dan ontvang je binnen 3-5 werkdagen een terugbetaling in de vorm van een digitale giftcard per mail. In de tussentijd kun je het product bestellen dat je wel wilde ontvangen. 

- Kom je er na 7 minuten achter dat je per ongeluk een onjuist adres hebt ingevoerd?
Wacht dan tot je de Track-en-Trace-gegevens van de bestelling hebt ontvangen en tot de bestelling is overgedragen aan DHL. Dan kun je met de Track-en-Trace en postcode namelijk kiezen voor de optie 'Iets anders afspreken'. Lukt het niet om je bestelling op het onjuiste of aangepaste adres op te halen? Laat de bestelling dan bezorgen op een afhaalpunt. Je bestelling blijft daar 7 dagen liggen. Daarna wordt de bestelling weer naar ons geretourneerd. Zodra we die ontvangen, krijg je van ons een bevestiging per mail. De terugbetaling duurt 3-5 werkdagen. Heb je met een Douglas Giftcard betaald? Dan ontvang je binnen 3-5 werkdagen een terugbetaling in de vorm van een digitale giftcard per mail. In de tussentijd kun je het product opnieuw bestellen en laten bezorgen op het juiste adres. 

Kan ik mijn geplaatste bestelling annuleren?

Wil je jouw bestelling helemaal niet meer ontvangen? Binnen 7 minuten na het plaatsen van je bestelling kun je deze annuleren. Log in op jouw Mijn Douglas-account en ga naar het menu-item ‘Mijn Bestellingen’. Daar annuleer je jouw bestelling.  

Let op: annuleren kan alleen binnen 7 minuten na het plaatsen van je bestelling. 

Na 7 minuten na het plaatsen van je bestelling, adviseren wij je om de bestelling te weigeren zodra de postbezorger voor je deur staat. Onze bezorgpartner zal ervoor zorgen dat de bestelling kosteloos naar ons wordt geretourneerd. Zodra je retourzending door ons is ontvangen, ontvang je hiervan een bevestiging via mail. Het betaalde bedrag wordt dan binnen 3-5 werkdagen teruggestort op je bankrekening. 

Wat gebeurt er als (een deel van) mijn bestelling is geannuleerd? 

Helaas kan het voorkomen dat er bij het product staat dat het online op voorraad is, maar dat het toch al uitverkocht is. Houd er rekening mee dat we in zo’n geval je bestelling, of een gedeelte ervan, moeten annuleren. Je ontvangt hierover een e-mail van ons. Uiteraard ontvang je ook een terugbetaling van de geannuleerde artikelen. Dit gebeurt via de betaalmethode die je gebruikt hebt om te bestellen.

Wat gebeurt er als (een deel) van mijn partnerbestelling is geannuleerd?

Na het plaatsen van de bestelling heeft onze partner geconstateerd dat de bestelde artikelen (deels) niet leverbaar waren, waardoor ze de bestelling hebben moeten annuleren. Geen zorgen, want de terugbetaling is automatisch in gang gezet. Het betaalde bedrag wordt binnen 3-5 werkdagen teruggestort via de gebruikte betaalwijze. Als je de bestelling alsnog wil ontvangen, dan adviseren wij om de bestelling opnieuw te plaatsen zodra de producten weer op voorraad zijn. 

Tip: Laat je e-mailadres achter op de pagina van je gewenste product en ontvang een notificatie wanneer het weer beschikbaar is. 

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Bestelling wijzigen of annuleren".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijk te maken klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m zaterdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zondag: gesloten
Dinsdag 24 en dinsdag 31 december zijn we tot 16.00 bereikbaar.