Nee, maar binnen 7 minuten na het plaatsen van je bestelling kun je deze annuleren bij het menu-item 'Mijn bestellingen' in jouw Mijn Douglas-account. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling plaatsen. Binnen 3-5 dagen wordt je geld teruggestort.
- Kom je er na 7 minuten achter dat je per ongeluk een onjuist product hebt besteld?
Weiger dan de bestelling zodra de bezorger voor je deur staat. Onze bezorgpartner DHL Parcel zal de bestelling dan kosteloos naar ons retourneren. Zodra we je retourzending ontvangen, krijg je van ons een bevestiging via mail. De terugbetaling duurt 3-5 werkdagen. Heb je met een Douglas Giftcard betaald? Dan ontvang je binnen 3-5 werkdagen een terugbetaling in de vorm van een digitale giftcard per mail. In de tussentijd kun je het product bestellen dat je wel wilde ontvangen.
- Kom je er na 7 minuten achter dat je per ongeluk een onjuist adres hebt ingevoerd?
Wacht dan tot je de Track-en-Trace-gegevens van de bestelling hebt ontvangen en tot de bestelling is overgedragen aan DHL. Dan kun je met de Track-en-Trace en postcode namelijk kiezen voor de optie 'Iets anders afspreken'. Lukt het niet om je bestelling op het onjuiste of aangepaste adres op te halen? Laat de bestelling dan bezorgen op een afhaalpunt. Je bestelling blijft daar 7 dagen liggen. Daarna wordt de bestelling weer naar ons geretourneerd. Zodra we die ontvangen, krijg je van ons een bevestiging per mail. De terugbetaling duurt 3-5 werkdagen. Heb je met een Douglas Giftcard betaald? Dan ontvang je binnen 3-5 werkdagen een terugbetaling in de vorm van een digitale giftcard per mail. In de tussentijd kun je het product opnieuw bestellen en laten bezorgen op het juiste adres.