Zodra je bestelling ons magazijn verlaten heeft, krijg je van ons een e-mail. Hierin vind je de Track-en-Trace-gegevens en enkele veelgestelde vragen. Maar ook in je Mijn Douglas-account vind je actuele bezorginformatie. Ga hiervoor naar het kopje ‘Mijn bestellingen’.
De bezorgtijd van je bestelling hangt af van of je bestelling rechtstreeks van Douglas komt of van een Douglas-partner.
Reguliere bestelling (volledig verzonden door Douglas)
Meestal geldt: op werkdagen vóór 22.00 besteld = morgen in huis. Actuele informatie over de bezorging kun je altijd bekijken met de Track-en-Trace-gegevens van je bestelling. Deze vind je terug in de verzendbevestigingsmail. Die herken je aan de het mailonderwerp: “Je bestelling is onderweg”.
Partnerbestelling (een of meer artikelen verzonden door een Douglas-partner)
De bezorgtijd van onze partners is 2 tot 4 werkdagen. Actuele informatie over de bezorging kun je altijd bekijken met de Track-en-Trace-gegevens van je bestelling. Deze vind je terug in de verzendbevestigingsmail. Die herken je aan de mailtitel: “Je bestelling is onderweg”. Als je bestelling bestaat uit Douglas-producten én producten van Douglas-partners, dan kan het voorkomen dat je bestelling in meerdere delen wordt geleverd. Voor beide pakketten ontvang je aparte Track-en-Trace-gegevens.
Helaas kunnen wij in verband met drukte bij onze bezorgpartner DHL bovenstaande levertijden niet altijd garanderen. Als je bestelling bestaat uit eigen producten én producten van Douglas-partners, dan wordt je bestelling in meerdere delen geleverd.
Tip: Je kunt vaak een bezorgmoment naar keuze selecteren. Zo ben je er zeker van dat je thuis bent wanneer de bezorger voor je deur staat. Er zijn telkens twee tijdvakken beschikbaar. Op doordeweekse dagen van 11.00 tot 15.00 en van 17.30 tot 21.30. Op zaterdagen van 11.00 tot 15.00 en van 16.00 tot 21.30.