Op werkdagen vóór 22:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 samples
Shop met 25%* korting op alles van Estée Lauder, Clinique en Lancôme!

mijn bezorgmoment

Stap 3/3

Hoe kan ik mijn bestelling volgen en wanneer wordt deze bezorgd?

Zodra je bestelling ons magazijn verlaten heeft, krijg je van ons een e-mail. Hierin vind je de Track-en-Trace-gegevens en enkele veelgestelde vragen. Maar ook in je Mijn Douglas-account vind je actuele bezorginformatie. Ga hiervoor naar het kopje ‘Mijn bestellingen’.  

De bezorgtijd van je bestelling hangt af van of je bestelling rechtstreeks van Douglas komt of van een Douglas-partner. 

Reguliere bestelling (volledig verzonden door Douglas)
Meestal geldt: op werkdagen vóór 22.00 besteld = morgen in huis. Actuele informatie over de bezorging kun je altijd bekijken met de Track-en-Trace-gegevens van je bestelling. Deze vind je terug in de verzendbevestigingsmail. Die herken je aan de het mailonderwerp: “Je bestelling is onderweg”. 

Partnerbestelling (een of meer artikelen verzonden door een Douglas-partner)
De bezorgtijd van onze partners is 2 tot 4 werkdagen. Actuele informatie over de bezorging kun je altijd bekijken met de Track-en-Trace-gegevens van je bestelling. Deze vind je terug in de verzendbevestigingsmail. Die herken je aan de mailtitel: “Je bestelling is onderweg”. Als je bestelling bestaat uit Douglas-producten én producten van Douglas-partners, dan kan het voorkomen dat je bestelling in meerdere delen wordt geleverd. Voor beide pakketten ontvang je aparte Track-en-Trace-gegevens. 

Helaas kunnen wij in verband met drukte bij onze bezorgpartner DHL bovenstaande levertijden niet altijd garanderen. Als je bestelling bestaat uit eigen producten én producten van Douglas-partners, dan wordt je bestelling in meerdere delen geleverd.  

Tip: Je kunt vaak een bezorgmoment naar keuze selecteren. Zo ben je er zeker van dat je thuis bent wanneer de bezorger voor je deur staat. Er zijn telkens twee tijdvakken beschikbaar. Op doordeweekse dagen van 11.00 tot 15.00 en van 17.30 tot 21.30. Op zaterdagen van 11.00 tot 15.00 en van 16.00 tot 21.30. 

Hoe word ik geïnformeerd over ontvangst van een zending?

Je ontvangt van DHL een e-mail zodra de bezorging gelukt is. Zo weet je altijd waar en wanneer je pakket klaarligt om af te halen.

Wanneer moet ik mijn zending ophalen bij het DHL Servicepoint?

Bij DHL Servicepoints blijft jouw bestelling 7 dagen liggen. Na deze termijn wordt de bestelling geretourneerd naar Douglas. Je ontvangt dan automatisch het reeds betaalde bedrag terug. De terugbetaling duurt 3-5 werkdagen. Wanneer er met een giftcard is betaald, ontvang je ook binnen 3-5 werkdagen een terugbetaling in de vorm van een pdf-giftcard per e-mail. 

Let op: neem bij het afhalen van je bestelling altijd een geldig legitimatiebewijs mee.

Wat als de Track-en-Trace-gegevens van mijn bestelling onbekend zijn?

Zodra je bestelling overgedragen is aan onze bezorgpartner en naar je onderweg is, verandert de Track-en-Trace-status. Bekijk jouw Track-en-Trace-gegevens op een later moment nog eens. Grote kans dat je de status dan wel kunt zien. Wanneer je een partnerproduct hebt besteld, kan het soms meer dan 24 uur duren voordat de Track-en-Trace-gegevens zichtbaar zijn. 

Tip: Zijn de Track-en-Trace-gegevens onduidelijk, lijken ze niet helemaal te kloppen of zijn ze al een aantal dagen hetzelfde? Neem dan contact met ons op via klantenservice@douglas.nl. 

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Mijn bezorgmoment".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijk te maken klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten