Gratis verzending vanaf €25,- | Kies 2 samples | Gratis retourneren
Christmas Shopping | Shop nu met 15%* op ALLES & 20%* op ALLE geuren en geursets! 

VOORRAAD & RESERVEREN

Vanwege een vertraging bij DHL wordt een aantal pakketten mogelijk een dag later bezorgd dan eerder aangegeven. Houd je Track-en-Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

Stap 3/3

Het product dat ik wil bestellen, is uitverkocht. Wanneer komt dit product weer op voorraad?

Vanwege populariteit en een aantrekkelijke prijs, kunnen onze beautyproducten soms sneller uitverkocht raken dan dat je van ons gewend bent. Gelukkig wordt onze online voorraad regelmatig aangevuld. Probeer het dus op een later moment zeker nog eens. 

Tip: Laat je e-mailadres achter op de pagina van je gewenste product en ontvang een notificatie wanneer het weer beschikbaar is.

Hoe kan ik producten in een Douglas-store online reserveren?

Op de pagina van ieder product op douglas.nl staat de knop ‘Click & Collect (Ophalen in store)’. Klik hierop om te zoeken naar je dichtstbijzijnde Douglas-store en om de voorraad in die store te zien. Als het product op voorraad is, kun je klikken op 'Reserveer nu'. Reserveren is helaas niet mogelijk als er geen voorraad meer is.  

Na het reserveren verschijnt er een scherm om je gegevens in te vullen. De store zal je reservering vervolgens accepteren en bevestigen per mail. Zo weet je precies wanneer je het product kunt ophalen. Na bevestiging blijft het product 48 uur voor je gereserveerd. Wil je de reservering annuleren? Neem dan contact op met de store, want annuleren kan niet online. 

Het kan zijn dat de prijs van je product verschilt van de online-prijs. Dit komt omdat je met een productreservering alleen het product en dus niet de prijs reserveert. De daadwerkelijke prijs wordt bepaald in de winkel. 

Let op: wil je meerdere producten reserveren? Dan moet je voor elk product een aparte reservering maken. Zodra de store alle reserveringen heeft bevestigd, kun je alles tegelijkertijd ophalen. 

Zijn artikelen in mijn winkelmandje voor mij gereserveerd?

Nee. Producten die in je winkelmandje zitten, zijn niet automatisch voor je gereserveerd. Deze producten blijven beschikbaar voor iedereen die op dat moment op douglas.nl winkelt.

Hierdoor kan het dus voorkomen dat een artikel tijdens het winkelen uit je winkelmandje verdwijnt omdat iemand anders het net op dat moment gekocht heeft.

Hoe weet ik wanneer er nieuwe merken op jullie site staan?

Bij Douglas voegen we geregeld nieuwe merken en producten toe. Die verzamelen we allemaal op deze pagina: www.douglas.nl/nl/c/nieuw/09. Hou die dus goed in de gaten!

Zo blijf jij altijd op de hoogte van alle nieuwe lanceringen: 

- Meld je aan voor onze nieuwsbrief, dit kan onderaan op onze website. Vul je e-mailadres in en klik op ‘Aanmelden’
- Download de Douglas-app en zet je meldingen aan bij ‘Instellingen’
- Volg ons op Instagram, Tiktok en Facebook 

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Voorraad & Reserveren".

Dit hebben we nodig:
• Artikelnummer/productnaam
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijk te maken klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m zaterdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zondag: gesloten
Dinsdag 24 en dinsdag 31 december zijn we tot 16.00 bereikbaar.