Gratis verzending vanaf €25,- | Kies 2 samples | Gratis retourneren
Christmas Shopping | Shop nu met 15%* op ALLES & 20%* op ALLE geuren en geursets! 

PARTNERBESTELLING RETOURNEREN

Vanwege een vertraging bij DHL wordt een aantal pakketten mogelijk een dag later bezorgd dan eerder aangegeven. Houd je Track-en-Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

Stap 3/3

Hoe kan ik mijn partnerbestelling retourneren?

Een partnerproduct herken je aan de melding ‘Verzonden door Douglas-partner (2-4 werkdagen) en het logootje op de productpagina. Een partnerbestelling kan kosteloos worden geretourneerd. Partnerproducten worden in een apart pakket verzonden met een apart retourlabel. Hier staat op hoe je moet retourneren. Zitten het retourlabel en de instructies er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice. Gebruik als mailonderwerp ‘Partnerbestelling retourneren’. Zodra de retourzending is verwerkt, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Hierin word je ook geïnformeerd over de verwachte terugbetaling.

Wat als er geen retourlabel bij mijn partnerbestelling zit?

Stuur onze klantenservice een mail via klantenservice@douglas.nl met als onderwerp ‘Geen retourlabel partnerbestelling’ en geef je bestelnummer door. Dan gaan we het voor je oplossen!

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Partnerbestelling retourneren".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijk te maken klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m zaterdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zondag: gesloten
Dinsdag 24 en dinsdag 31 december zijn we tot 16.00 bereikbaar.