Op werkdagen vóór 22:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 samples
Shop met 25%* korting op alles van Estée Lauder, Clinique en Lancôme!

PARTNERBESTELLING ONVOLLEDIG

Stap 3/3

Wat als ik een incomplete partnerbestelling heb ontvangen?

Stuur een mail naar klantenservice@douglas.nl met als mailonderwerp: ‘Incomplete partnerbestelling’. Vermeldt in deze mail het bestelnummer van de bestelling en het artikelnummer van het product dat ontbreekt. Dan gaan wij voor je op zoek naar een passende oplossing.

Let op: Heb je zowel artikelen van Douglas als van een Douglas-partner besteld? Dan komt je bestelling in twee aparte pakketjes binnen. Is je bestelling nog steeds incompleet? Stuur ons dan een mail zoals hierboven beschreven. 

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Partnerbestelling onvolledig".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Artikelnummers ontbrekende producten
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijk te maken klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten