Op werkdagen vóór 22:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 samples
Shop met 25%* korting op alles van Estée Lauder, Clinique en Lancôme!

BESTELSTATUSSEN

Stap 3/3

Wat betekenen de verschillende statussen?

In je Mijn Douglas-account kun je op elk moment zien wat de status is van je bestelling(en). Dit zijn de verschillende statussen: 

Status: 'wordt verwerkt'
We hebben je bestelling in ontvangst genomen. Op korte termijn wordt deze verwerkt. Zolang de bestelling nog niet in behandeling is genomen, kun je deze nog annuleren. De verwerking duurt meestal 7 minuten. Wil je dus nog annuleren? Let dan goed op de tijd en annuleer de bestelling in je Mijn Douglas-account. 

Status: 'in behandeling'
De bestelling is verwerkt, maar nog niet naar je onderweg. We zijn bezig om je bestelling in te pakken. Graag nog heel even geduld. 

Status: 'geleverd'
De bestelling is naar je onderweg of al bij je geleverd. 

Status: 'stopgezet'
Vanwege een probleem met het door jou gekozen adres of de door jou gewenste betaalmethode is je bestelling stopgezet. 

Status: 'geannuleerd'
De bestelling is geannuleerd en wordt niet geleverd. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Bij een geannuleerde bestelling krijg je uiteraard je geld terug. De terugbetaling duurt 3-5 werkdagen. Heb je met een Douglas Giftcard betaald? Dan ontvang je binnen 3-5 werkdagen een terugbetaling in de vorm van een digitale giftcard per mail. 

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Bestelstatussen".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijk te maken klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten