Op werkdagen vóór 22:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 samples
Shop met 25%* korting op alles van Estée Lauder, Clinique en Lancôme!

BESTELLING BESCHADIGD OF ONVOLLEDIG

Stap 3/3

Wat als ik een incomplete bestelling heb ontvangen?

De beste oplossing is om ons een e-mail te sturen. Dit doe je naar klantenservice@douglas.nl (onderwerp: 'bestelling incompleet'). Zorg ervoor dat de volgende informatie altijd duidelijk in je mail staat: 

- Het bestelnummer
- Het artikelnummer of productnaam van het ontbrekend artikel 

Zo kunnen wij snel onderzoek doen naar jouw incomplete bestelling. 

Wat als ik een defect of geopend product heb ontvangen?

De beste oplossing is om een e-mail te sturen naar klantenservice@douglas.nl (onderwerp: 'bestelling defect’). Zorg ervoor dat de volgende informatie altijd duidelijk in je mail staat: 

- Het bestelnummer
- Een duidelijke beschrijving van de beschadiging/het defect aan het product
- Één of meerdere foto's/video's van de staat waarin je jouw bestelling of product hebt ontvangen. Zo kun je het defect/de schade aantonen 

Let op: de beschadiging of het defect moet op ten minste één foto of video duidelijk zichtbaar zijn. Na ontvangst van het beeldmateriaal bieden wij je zo spoedig mogelijk een passende oplossing. 

Wat als ik een product met een verstreken houdbaarheidsdatum heb ontvangen?

Reguliere bestelling (volledig verzonden door Douglas)
Indien mogelijk sturen we je een nieuw product dat nog wel houdbaar is. Mail naar klantenservice@douglas.nl (gebruik als mailonderwerp ‘Houdbaarheid’) met je bestelnummer en een foto van het product waarop de houdbaarheidsdatum goed zichtbaar is. 

Partnerbestelling (een of meer artikelen verzonden door een Douglas-partner)
De bestelling is verzonden door een Douglas-partner. De beste oplossing is om het product te retourneren. Vermeld duidelijk je klacht op het meegeleverde retourformulier. Het product met de verstreken houdbaarheidsdatum kan kosteloos worden geretourneerd met het bijgevoegde retourlabel. 

Wat als ik geen/de verkeerde samples heb ontvangen bij mijn bestelling?

Geen samples
Als je helemaal geen samples hebt ontvangen, dan kun je een e-mail sturen naar klantenservice@douglas.nl (onderwerp: ‘Geen samples’). Vermeld hierbij het betreffende bestelnummer. Dan lossen wij het voor je op.  

Verkeerde samples
Heb je de verkeerde samples ontvangen? Voor al onze samples geldt dat wij deze alleen kunnen aanbieden zolang de voorraad strekt. Een tekort aan voorraad kan een reden zijn dat je andere samples hebt ontvangen.

Ik heb geen gifts ontvangen bij mijn bestelling. Wat nu?

Ook dit vinden we vervelend voor je. Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl (onderwerp: geen gifts). Vermeld hierbij het betreffende ordernummer. Dan lossen wij het voor je op.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Bestelling onvolledig of beschadigd".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer + artikelnummer/productnaam van ontbrekend artikel
• Foto van defect of geopend artikel/foto van houdbaarheidsdatum
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijk te maken klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten