Gratis verzending vanaf €25,- | Kies 2 samples | Gratis retourneren
Christmas Shopping | Shop nu met 15%* op ALLES & 20%* op ALLE geuren en geursets! 

ORDERBEVESTIGING NIET ONTVANGEN

Vanwege een vertraging bij DHL wordt een aantal pakketten mogelijk een dag later bezorgd dan eerder aangegeven. Houd je Track-en-Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

Stap 3/3

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, maar wel betaald. Wat nu?

Als je geen orderbevestiging via mail hebt ontvangen, check dan je reclame- of spambox. Zit daar ook geen mail van Douglas in? Dan is er nog een optie: log in op douglas.nl met je account. Als je de bestelling hebt geplaatst met een geregistreerd account, dan vind je de geplaatste bestelling terug in je Mijn Douglas-account (bij het menu-item 'Mijn bestellingen').

- Heb je 1 uur na het plaatsen van de bestelling nog steeds geen bevestigingsmail van de bestelling binnen? Of staat de bestelling nog steeds niet geregistreerd in jouw Mijn Douglas-account? 

Dan was er waarschijnlijk een technische storing tijdens het plaatsen van je bestelling. Hierdoor is jouw bestelling niet goed bij ons binnengekomen. Afhankelijk van de betaalmethode, duurt het 2 werkdagen voordat je geld teruggestort wordt. In de tussentijd kun je het product opnieuw bestellen. 

- Heb je na 2 werkdagen nog geen terugbetaling van ons ontvangen? 

Neem dan contact met ons op door te mailen naar klantenservice@douglas.nl. Stuur een screenshot van je bankafschrift mee waarop de details van de bankafschrijving goed zichtbaar zijn. 

Ik heb een foutmelding gekregen na bestellen, maar ik heb wel een orderbevestigingsmail gehad. Wat nu?

Geen zorgen, je bestelling is waarschijnlijk gewoon goed doorgekomen. Check voor de zekerheid wel even wat er in je orderbevestiging staat die we je gemaild hebben. Als je daar vragen over hebt, kun je ons altijd even bellen of mailen.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Orderbevestiging niet ontvangen".

Dit hebben we nodig:
• Screenshot van het bankafschrift waarop de omschrijving zichtbaar is
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijk te maken klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m zaterdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zondag: gesloten
Dinsdag 24 en dinsdag 31 december zijn we tot 16.00 bereikbaar.