Gratis verzending vanaf €25,- | Kies 2 samples | Gratis retourneren
Christmas Shopping | Shop nu met 15%* op ALLES & 20%* op ALLE geuren en geursets! 

CADEAUVERPAKKING

Vanwege een vertraging bij DHL wordt een aantal pakketten mogelijk een dag later bezorgd dan eerder aangegeven. Houd je Track-en-Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

Stap 3/3

Kan mijn online bestelling worden ingepakt?

Voor online bestellingen kunnen we voor € 2,49 een luxe cadeauverpakking bijvoegen aan jouw bestelling. Deze cadeauverpakking is een stijlvolle mintgroene doos (afmetingen: 17 cm (L) x 13 cm (B) x 7 cm (H)) met een luxe uitstraling. Je voegt deze cadeauverpakking toe door in je winkelmandje voor de optie 'Luxe cadeauverpakking toevoegen' te kiezen. Zie je deze optie niet? Dan is de luxe cadeauverpakking helaas niet beschikbaar voor je product(en). Leuk feitje: de cadeaudoos is herbruikbaar!

Om jouw cadeau helemaal af te maken, is er ook nog de mogelijkheid om een gratis wenskaart toe te voegen. Ook dat geef je aan in het winkelmandje, bij 'Kies je gratis wenskaart'. Deze wenskaart kun je voorzien van een persoonlijke tekst. Typ een boodschap of laat het tekstveld leeg, om er later zelf een handgeschreven tekst op te zetten.

Een online bestelling laten inpakken in een Douglas-store? Dat kan zeker, wanneer het niet te druk is! Laat aan de kassa de bestelbevestigingsmail zien, dan pakken onze Beauty Advisors je cadeau(s) graag voor je in.

Er is geen cadeauverpakking bij mijn bestelling bijgevoegd. Wat nu?

Heb je in jouw winkelmand aangevinkt dat je graag een cadeauverpakking bij je bestelling wil, maar ontbreekt deze verpakking? Dan gaan we dat direct voor je oplossen. Stuur een mailtje naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp 'Cadeauverpakking ontbreekt'. Vermeld daarbij ook altijd het desbetreffende bestelnummer zodat we je een cadeauverpakking kunnen nasturen.

Kan mijn bestelling in een Douglas store worden ingepakt?

Dat kan zeker! Als je gaat shoppen in een van onze Douglas stores bieden wij een all-in cadeauservice aan. Onze beauty advisors staan elke dag klaar om jouw aankopen van een prachtige cadeauverpakking te voorzien.

Een online bestelling in laten pakken in een Douglas store? Ook dat is geen probleem. Laat aan de kassa je de orderbevestiging zien en onze beauty advisors pakken het graag voor je in.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Cadeauservice".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer (+ de producten die niet zijn ingepakt)
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijk te maken klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m zaterdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zondag: gesloten
Dinsdag 24 en dinsdag 31 december zijn we tot 16.00 bereikbaar.

CADEAUVERPAKKING

Vanwege een vertraging bij DHL wordt een aantal pakketten mogelijk een dag later bezorgd dan eerder aangegeven. Houd je Track-en-Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

Stap 3/3

Kan mijn online bestelling worden ingepakt?

Voor online bestellingen kunnen we een cadeauverpakking bijvoegen aan jouw bestelling zodat je er een mooi geschenk van kunt maken. Een cadeauverpakking is eenvoudig bij te voegen door in je winkelmandje bij het gewenste product 'Cadeauverpakking bijvoegen' aan te vinken. De soort cadeauverpakking is afhankelijk van de afmetingen en aard van het product. 

Voor sommige producten kunnen we helaas geen cadeauverpakking bijvoegen. Als dit zo is, dan staat dit altijd duidelijk in het winkelmandje vermeld (Geen cadeauverpakking mogelijk). 

Om jouw cadeau helemaal af te maken, is er de mogelijkheid om een gratis wenskaart toe te voegen. Ook dat geef je aan in het winkelmandje, bij 'Kies je gratis wenskaart'. Deze wenskaart kun je voorzien van een persoonlijke tekst. Typ een boodschap of laat het tekstveld leeg, om er later zelf een handgeschreven tekst op te zetten.

Een online bestelling laten inpakken in een Douglas-store? Dat kan zeker, wanneer het niet te druk is! Laat aan de kassa de bestelbevestigingsmail zien, dan pakken onze Beauty Advisors je cadeau(s) graag voor je in.

Er is geen cadeauverpakking bij mijn bestelling bijgevoegd. Wat nu?

Heb je in jouw winkelmand aangevinkt dat je graag een cadeauverpakking bij je bestelling wil, maar ontbreekt deze verpakking? Dan gaan we dat direct voor je oplossen. Stuur een mailtje naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp 'Cadeauverpakking ontbreekt'. Vermeld daarbij ook altijd het desbetreffende bestelnummer zodat we je een cadeauverpakking kunnen nasturen.

Kan mijn bestelling in een Douglas store worden ingepakt?

Dat kan zeker! Als je gaat shoppen in een van onze Douglas stores bieden wij een all-in cadeauservice aan. Onze beauty advisors staan elke dag klaar om jouw aankopen van een prachtige cadeauverpakking te voorzien.

Een online bestelling in laten pakken in een Douglas store? Ook dat is geen probleem. Laat aan de kassa je de orderbevestiging zien en onze beauty advisors pakken het graag voor je in.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Cadeauservice".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer (+ de producten die niet zijn ingepakt)
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijk te maken klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m zaterdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zondag: gesloten
Dinsdag 24 en dinsdag 31 december zijn we tot 16.00 bereikbaar.