Vóór 22:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 samples | Gratis retourneren

Mijn bezorgmoment

Stap 3/3

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen die door Douglas worden verzonden zijn binnen 1-2 werkdagen bij je thuis. Voor producten geleverd door onze partners is de bezorgtermijn 2-4 werkdagen.

Helaas kunnen wij in verband met drukte bij onze bezorgpartner DHL niet altijd bovenstaande levertijden garanderen. Als je bestelling bestaat uit eigen producten en producten van Douglas-partners, wordt je bestelling in meerdere delen wordt geleverd. 

Tip: Je kunt vaak een bezorgmoment naar keuze selecteren. Zo ben je er zeker van dat je thuis bent wanneer de bezorger voor je deur staat. Er zijn steeds telkens twee tijdvakken beschikbaar. Op doordeweekse dagen van 11.00 tot 15.00 en van 17.30 tot 21.30. Op zaterdagen van 11.00 tot 15.00 en van 16.00 tot 21.30.

De Track-en-Trace-gegevens van mijn bestelling zijn onbekend. Wat nu?

Zodra je bestelling overgedragen is aan onze bezorgpartner en naar je onderweg is, verandert de Track-en-Trace-status. Bekijk jouw Track-en-Trace-gegevens op een later moment gewoon nog eens. Grote kans dat je de status dan wel kunt zien.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Mijn bezorgmoment".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijker te maken, klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten