Vóór 22:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 samples | Gratis retourneren

Mijn bezorglocatie

Stap 3/3

Waar kan ik producten laten bezorgen?

Uiteraard bij je thuis! Maar ook:

- bij iemand die je wilt verrassen*;
- op je werk;
- in een Douglas store;
- bij een DHL ServicePoint;

Je vindt al deze opties tijdens het bestelproces bij het kopje 'Bezorgadres'.

*Op deze manier ontvang je de rekening op je eigen adres, terwijl het cadeau direct wordt verstuurd naar de persoon die jij een plezier wilt doen!

Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Dat is geen enkel probleem! Na een mislukte bezorgpoging laat de postbezorger een briefje in je brievenbus achter. Ook ontvang je een e-mail met de melding dat de postbezorger er niet in geslaagd is om de bestelling te bezorgen. De bestelling wordt dan afgeleverd bij een DHL ServicePoint bij jou in de buurt. Je hebt 7 dagen om je bestelling daar op te halen.

Hoe werkt het afhalen van een bestelling op een servicelocatie?

Bij servicelocaties van DHL (die heten ServicePoints) blijft jouw bestelling 7 dagen liggen. Na deze termijn wordt de bestelling geretourneerd naar de Douglas Online Shop. Je ontvangt dan automatisch het reeds betaalde bedrag terug. De terugbetaling duurt 5-10 werkdagen. Wanneer er met een giftcard is betaald, ontvang je binnen 5-10 werkdagen een terugbetaling in de vorm van een PDF-giftcard per e-mail.

Let even hierop: Neem bij het afhalen van je bestelling altijd een geldig legitimatiebewijs mee.

Hoe kies ik een ander afleveradres dan het factuuradres?

Wil je je bestelling graag naar een ander adres versturen? Bijvoorbeeld bij een cadeautje voor iemand anders?

Kies dan bij het kopje ' Bezorgadres' voor de optie ' Nieuw bezorgadres'. Er opent dan een nieuw formulier. Hier kun je het adres van de ontvanger invullen. Wij sturen in dat geval geen factuur mee, maar een afleverbewijs en een retourformulier.

Tip: Ben je al bij Douglas geregistreerd én ingelogd? Dan heb je de extra optie om direct een afleveradres uit je persoonlijke adresboek te kiezen.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Mijn bezorglocatie".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Adresgegevens
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijker te maken, klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten