Vóór 22:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 samples | Gratis retourneren

OVERIGE VRAGEN BEAUTY CARD

Stap 3/3

Ik heb meerdere Douglas Beauty Cards onder hetzelfde e-mailadres. Wat nu?

Dit is geen probleem. Je kunt meerdere Beauty Cards in je Mijn Douglas-account hebben die je met één e-mailadres hebt aangemaakt. Je gespaarde Beauty Points worden gewoon aan je Mijn Douglas-account toegevoegd. Het maakt hierbij niet uit of je in stores, op douglas.nl of in de Douglas-app shopt.

Ik heb meerdere Douglas Beauty Cards onder twee of meer verschillende e-mailadres. Wat nu?

In veel gevallen kun je één van je Beauty Cards aan je gewenste Mijn Douglas-account koppelen. Dit doe je door op douglas.nl naar je Mijn Beauty Card-omgeving te gaan. Lukt dit niet? Mail of bel dan naar klantenservice met de gegevens van beide Beauty Cards en van je accounts. Als je ons duidelijk aangeeft welke Beauty Card je wilt behouden, dan komt het helemaal goed.

Hoe koppel ik mijn Douglas Beauty Card aan mijn account?

Nog géén Beauty Points gespaard met je fysieke Douglas Beauty Card?
In dat geval koppel je je kaart gemakkelijk zelf aan je account. Hier lees je hoe:

STAP 1: Log in op douglas.nl en ga naar je Mijn Douglas-account.
STAP 2: Ga vervolgens naar het menu-item 'Mijn Beauty Card'. Onderaan deze pagina staat ‘Fysieke Beauty Card toevoegen’. Klik hierop.
STAP 3: Vul het kaartnummer van je Beauty Card in, ter bevestiging vragen we je nog even om je geboortedatum. Die heb je bij je registratie aan ons doorgegeven.

Kom je er niet uit na het volgen van bovenstaande stappen? Geen probleem, je kunt ons altijd even een mailtje sturen met als onderwerp ‘Beauty Card koppelen’. Vermeld daarbij het kaartnummer en je mailadres van je online account en het kaartnummer van je fysieke Beauty Card.

Al wel Beauty Points gespaard met je fysieke Douglas Beauty Card?
In dat geval raden we je ook aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Mail naar onze klantenservice (met als onderwerp ‘Beauty Card koppelen aan account’) en vermeld het kaartnummer van de Beauty Card(s) die je wil koppelen. Vergeet niet om ons ook even het e-mailadres te sturen van het Mijn Douglas-account waarmee je bent ingelogd.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Bestelling onvolledig of beschadigd".

Dit hebben we nodig:
• Kaartnummer van je Beauty Card(s)
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijker te maken, klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten

Donderdag 9 mei: Gesloten (Hemelvaartsdag)