In je klantomgeving kun je op elk moment zien wat de status is van je bestelling(en). Bekijk hier wat de verschillende statussen betekenen.
Status: 'wordt verwerkt'
Goed nieuws: we hebben je bestelling in ontvangst genomen. Op korte termijn wordt deze verwerkt. Zolang de bestelling nog niet in behandeling is genomen, kun je deze nog annuleren. De verwerking duurt 20 minuten, dus let even op de tijd.
Status: 'in behandeling'
De bestelling is verwerkt, maar nog niet naar je onderweg. We zijn bezig om je bestelling in te pakken. Graag nog heel even geduld.
Status: 'geleverd'
De bestelling is naar je onderweg of al bij je geleverd. In beide gevallen goed nieuws!
Status: 'stopgezet'
Vanwege een probleem met het adres of de gewenste betaalmethode is je bestelling stopgezet. Heb je vragen daarover? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Status: 'geannuleerd'
De bestelling is geannuleerd en wordt niet geleverd. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Heb je vragen daarover? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Bij een stopgezette of geannuleerde bestelling krijg je uiteraard je geld terug. De terugbetaling duurt 5-10 werkdagen. Wanneer er met een giftcard is betaald, ontvang je binnen 5-10 werkdagen een terugbetaling in de vorm van een PDF-giftcard per e-mail.