Vóór 22:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 samples | Gratis retourneren

bestelling vertraagd of niet geleverd

Stap 3/3

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?

Als je je bestelling niet hebt ontvangen, dan kun je het beste even de Track-en-Trace-gegevens van je bestelling raadplegen. Is de status ‘Onderweg’? Dan moet je nog even geduld hebben. Grote kans dat je binnen een paar dagen je bestelling in huis hebt. Neem contact met ons op als het echt langer duurt of als de Track-en-Trace-gegevens onjuist of niet duidelijk zijn. Wat gebeurt er dan?

STAP 1: Onze bezorgpartner gaat onderzoek doen naar de bezorgstatus. Dat duurt vaak even.
STAP 2: Wij zullen je binnen 5 werkdagen een update geven over de status. Dank voor het geduld.

Wat betekenen de verschillende statussen?

In je klantomgeving kun je op elk moment zien wat de status is van je bestelling(en). Bekijk hier wat de verschillende statussen betekenen.

Status: 'wordt verwerkt'
Goed nieuws: we hebben je bestelling in ontvangst genomen. Op korte termijn wordt deze verwerkt. Zolang de bestelling nog niet in behandeling is genomen, kun je deze nog annuleren. De verwerking duurt 20 minuten, dus let even op de tijd.

Status: 'in behandeling'
De bestelling is verwerkt, maar nog niet naar je onderweg. We zijn bezig om je bestelling in te pakken. Graag nog heel even geduld.

Status: 'geleverd'
De bestelling is naar je onderweg of al bij je geleverd. In beide gevallen goed nieuws!

Status: 'stopgezet'
Vanwege een probleem met het adres of de gewenste betaalmethode is je bestelling stopgezet. Heb je vragen daarover? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Status: 'geannuleerd'
De bestelling is geannuleerd en wordt niet geleverd. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Heb je vragen daarover? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Bij een stopgezette of geannuleerde bestelling krijg je uiteraard je geld terug. De terugbetaling duurt 5-10 werkdagen. Wanneer er met een giftcard is betaald, ontvang je binnen 5-10 werkdagen een terugbetaling in de vorm van een PDF-giftcard per e-mail.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Bestelling vertraagd of niet geleverd".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijker te maken, klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten