Vóór 22:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 samples | Gratis retourneren

FACTUREN

Stap 3/3

Ik heb mijn factuur niet ontvangen. Wat nu?

Excuses. Je vindt de factuur in je Mijn Douglas-account bij het menu-item 'Mijn bestellingen'. Mocht je een bestelling als gast hebben geplaatst, dan kan onze klantenservice je de factuur nasturen via e-mail. We hebben daarvoor het bestelnummer van de order nodig. Neem contact met ons op per mail of telefoon en dan lossen we het voor je op.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Facturen".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijker te maken, klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten